Facebook-mainonta

Tavoita yrityksesi kohderyhmä kustannustehokkaasti.

Facebook- ja Instagram-mainonta näkyy suosituimmissa sosiaalisissa medioissa kaikkein potentiaalisimmille asiakkaillesi oikeassa ympäristössä ja oikeaan aikaan.

Anna mainonnnan ammattilaisen hoitaa somemainontasi ja voit olla varma että siitä saadaan irti paras mahdollinen teho niin, että myös kustannukset pysyvät kurissa.


Facebook-kampanjaan voidaan yhdistää myös Google Performance Max-kampanja, jolloin mainontaan saadaan vielä hurjasti lisätehoa!      LUE LISÄÄ >

Seuranta ja toimenpiteet


- META Business Suite-seuranta

- Analytics GA4-seuranta

- Seuranta ja analysointi monilla eri mittareilla

- Muutokset kampanjan aikana

- Loppuraportti

- Jatkotoimenpide-ehdotus

Seurantajärjestelmien avulla pystymme näkemään kuinka kampanjan tulokset kehittyvät.

Reaaliaikainen näkymä META-seurantaan ja www-sivujen liikenteeseen auttaa nopeisiin reaktiohin, eli kampanjan sisältöä muokataan koko ajan ja tehdyillä toimenpiteillä varmistetaan, että somemainonnan teho on mahdollisimman hyvä.
Saat raportit myös itsellesi kampanjan aikana sovitusti ja kampanjan lopuksi teemme perusteellisen yhteenvedon. Näin kampanjan teho pystytään todentamaan ja jatkossa mainonnan kehittäminen on helpompaa.

Usein kysytyt kysymykset:

1. Voiko mainonnan kohdistaa vain haluttuun kaupunkiin?

Kyllä. Facebook- ja Google-mainonta voidaan rajata maantieteellisesti esim. kaupungin, kunnan, läänin tai alueellisen rajauksen mukaan.

2. Kuinka pitkä yksi mainoskampanja on?

Mainoskampanjan pituus voidaan määrittää usealla tavalla. Yleisin tapa on antaa kampanjalle budjetti ja kun se on käytetty niin kampanja loppuu automaattisesti. Kampanjan budjettia voidaan muokata myös kampanjan aikana.

3. Voiko kampanjassa olla useita eri mainoksia?

Kyllä voi. Esimerkiksi Facebook-kampanjassa voidaan käyttää joko yksittäisiä still- ja videomainoksia ja/tai karusellimainoksia. Google Performance Max-kampanjassa käytetään myös useita erilaisia mainoksia, koska mainoksia näytetään eri alustoilla. Esim. YouTube-kanavalla voi pyöriä näyttävä videomainos. Kysy lisää!

Pyydä tarjous tai lisätietoa!

Ole hyvä ja jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä niin pian kuin voimme.